2018. február 13., kedd

Futóversenyre készülök 30. nap




Hihetetlen, hogy az ember mire képes! Sokszor nehezen állunk neki egy-egy előttünk álló feladatnak, halogatjuk vagy éppen elmondhatatlanul fáradtak vagyunk... Az elmúlt hetek nagyon zsúfoltak voltak, tele munkával, közben még készültem a svédmasszázs vizsgámra is és azt gondoltam tuti ki fog párszor maradni a futás, de nem! Ez a 30. alkalom is olyan volt például, hogy tele volt a napom, de volt egy 60 perces idősávom... Ugyan tudtam, hogy 10 km nem fog beleférni az időmbe, merthogy olyan gyorsan még nem falom a kilométereket, de lefutottam nyolcat 10 és 12 km/h-val és még a tusolás is belefért az egy órába! És érdekes, hogy a tudat, hogy igyekeznem kell, mert gyorsan telik az idő, nem hagyott időt arra, hogy sajnáltassam magam, csak arra koncentráltam, hogy minél többet lefussak a rendelkezésre álló időben 😀
Április 14.-én lesz a Vivicitta futóverseny, pont a holnapi Valentin naphoz két hónapra!!! Húúú, de kíváncsi vagyok, milyen lesz :):):) Arra is kíváncsi vagyok, vajon mikor jön el az az idő(járás), amikor már kimerészkedek, hogy szokjam a kinti futást. Volt ugyan egy-két tavasz jellegű nap, de akkor inkább biciklizni mentem el...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése