2018. február 1., csütörtök

Futóversenyre készülök 28. nap




Kaptam egy megjegyzést a 27. futós nap bejegyzésénél, és annyira megnyugtatott, erőt öntött belém, hogy a mai futás sokkal könnyebb és élvezetesebb volt!
Az ismeretlen bejegyzése:

Szia!
Ne add fel!
Kezd kicsiben. Figyeld a légzésed, növeld a távot, hetente szépen lassan 2km-el. Heti minimum két edzést tarts, ha megjön a kedved, akkor hármat. Kereszt edzésként tekerj, vagy spinningelj. Ha már megvan a 10K, akkor kezdj bele az iramozásba. De ne akarj télen rekordot futni, arra ráérsz majd tavasszal, vagy nyáron a versenyen amit elterveztél.
A.



Már nem hajtott a megfelelni vágyás (vajon kinek is?!?), egyszerűen csak futottam, ahogy jólesett - volt, hogy 8, 9 vagy éppen 10 km/h-val futottam. Többre nem vágytam és nem is ment volna. 
Futottam decemberben és január elején akár 13 km/h-val is  és nem értem, mi történt közben... Hogy most miért megy olyan nehezen, miért ijeszt meg a 10 km-s táv a 7-tel szemben ennyire és a sebesség növelése miért lett hirtelen olyan nehéz?!?
Olyan érdekes az emberi szervezet... Kiharcolja magának, ha pihenésre és lassításra vágyik... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése