2017. december 12., kedd

Futóversenyre készülök 5.nap




Tegnap lett volna az ötödik futóedzés napom (merthogy úgy gondoltam minden másnap edzek futásra), de valahogy nem vágytam kocogásra vagy futásra, inkább tornáztam egyet, az jobban esett :)
Ma reggel viszont lelkesen, rendes adag lelkiismeret furdalással és sziklaszilárd meggyőződéssel, hogy némileg jóváteszem a tegnapi lustaságom, nekivágtam a mai adagnak. De ismét kiderült utólag, hogy félreolvastam az adatokat... Nem vettem észre, hogy 15+5+10 perc futás/kocogás van előírva... A tíz percet is lendületes sétának gondoltam... Döbbenet!!!

A mára előírt adag:

  • 5 perc lendületes séta
  • 15 perc kocogás
  • 5 perc lendületes futás
  • 10 perc kocogás
  • 10 perc lendületes séta
Kicsit módosítottam rajta, ráadásul a sétáknál egy ici picit növeltem a dőlésszöget is:

  • Bemelegítés
  •  5 perc bemelegítő séta, 6 km/h-val 5%-s emelkedőn
  • 5 perc lendületes séta 7 km/h-val 2%-s emelkedőn
  • 5 perc lendületes séta 7,4 km/h-val 2%-os emelkedőn
  • 5 per futás 12 km/h-val
  • 15 perc kocogás 9,2 km/h val
  • 5 perc lendületes séta 7,4 km/h-val 2%-os emelkedőn
  • 5 perc lendületes séta 7,2 km/h-val 3%-os emelkedőn
  • 5 perc lendületes séta 7,0 km/h-val 4%-os emelkedőn
  • 5 perc séta 6 km/h-val 10%-os emelkedőn
  • 5perc séta 6 km/h-val 5%-os emelkedőn
  • 2 perc séta 6 km/h-val
  • Nyújtás
A futópadon a fent leírtakkal 1 óra 2 perc alatt végeztem (8 km összesen a futás, kocogás és gyaloglás), ehhez jött a bemelegítés és nyújtás, ami további 5-5 perc.
Egyáltalán nem fáradtam el, sőt kifejezetten feltöltött energiával, élveztem az egészet. Kicsit sajnálom, hogy nem olvastam el rendesen az előírtakat, de majd a jövőben igyekszem kevésbé rohanva olvasni (majd húzom a sorok alatt az ujjam, mint az elsősök) :):):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése