2017. december 6., szerda

Futóversenyre készülök 3. nap




Reggel kivittem a kutyát a közelben lévő rétre és mivel kellemes öt-hat fok volt, egy egész órán át sétáltunk, megállás nélkül. Hazaérve, gondoltam teljesítem a harmadik napi adagom és akkor láttam meg, hogy 2 óra terep gyaloglás van kiírva!!! Egyrészt maradhattam volna a réten még egy órát sétálni, másrészt tépelődtem, hogy az beleszámít e  egyáltalán a felkészülési tervbe, hiszen csak sétáltam, kellemes tempóban... Nem tudtam eldönteni, hogy akkor mit tegyek: csak egy órát sétáljak futópadon, vagy kettőt!
Végül úgy gondoltam: ami elő van írva, azt kell teljesíteni! Legalább a kitartásom, akaraterőm is edzem...


Szeretek túrázni a természetben, órákon át, és azt nem lehet megunni, hiszen folyamatosan változik a környezet, hol emelkedő jön, hol lefelé baktatunk, hol elénk tárul egy szép kilátó, avagy éppen beérünk egy sűrű erdőbe, stb... Észre sem veszi az ember, hogy elmúlt akár 5-6 óra!  De futópadon két óra hossza maga a kínszenvedés!

120 perc volt az edzés, 5 percenként váltottam emelkedő szintet. Nulláról indultam bemelegítésként, majd minden öt perc után emeltem egy szintet, és amikor elértem a 10 %-os gép általi maximumot, random módon kapcsolgattam a dőlésszöget 5 percenként.
Elfáradtam! Ezt most nehezebb volt teljesíteni, mint lefutni a 7 km-t!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése