2017. december 3., vasárnap

Futóversenyre készülök 1. nap





Tulajdonképpen az első napra előírtakat még tegnap teljesítettem, amikor megírtam a 0. napi bejegyzést, de nem akartam túl hosszúra nyújtani a bejegyzésem, mert az index.hu-n olvastam egy cikket, hogy a mai felgyorsult világban az emberek már nem szeretnek hosszú cikkeket olvasni, sok esetben csak szalagcímeken futnak végig, vagy egy hosszabb iromány bekezdéseibe csupán beleolvasnak. Így hát gondoltam, a tényleges első napi felkészülésről külön bejegyzésben számolok be.
Az előírtak a táblázat szerint: 5 sorozatban 1 perc séta, 5 perc kocogás, majd 10 perc lendületes séta. Igazolás arra, hogy valóban felszínesen olvasunk, én végigfutottam a sort, s úgy értelmeztem, hogy 1 perc séta, 5 perc kocogás és 10 perc futás!!! Így is hajtottam végre a feladatot :):):)

Futópadon futottam, mert hideg van kinn. Amennyiben ősszel kezdtem volna a felkészülést, feltehetően fokozatosan hozzászoktam volna a lehűlő levegőhöz, de így hirtelen nem mertem bevállalni a kinti futást. Majd tavaszra.
Szóval futópad. Bemelegítésnek 5 percet sétáltam tempósan a futópadon, majd két percet ugráló köteleztem és ezután kezdtem meg az 5*16 perces blokkokat. 1 perc séta 6 km/h-val, 5 perc kocogás 8 km/h-val és (a felszínes olvasásom miatt) 10 percet futottam 10 km/h-val. 
Meglepően jól éreztem magam végig, a BoneyM lendületes számaira futottam, úgy éreztem szárnyalok! Az utolsó blokk 10 perces futását már nem tudtam teljesíteni, mert éreztem, hogy kezd fájni a térdem, úgyhogy inkább sétáltam, amivel már egyben megvolt a levezetés is. Óvatosan nyújtottam (a gyógytornászomtól tanult nyújtásról majd egy külön bejegyzésben) és az egésszel 87 perc alatt végeztem. Kifáradtam, de (pláne így az elején) a kitűzött cél nyújtotta lelkesedés csak feltöltött. 
Remélem az erő velem marad (végülis 10 nap múlva Star Wars bemutató!!! 😀😀😀)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése