2017. október 16., hétfő

Roberta, 43




1. Ma reggel mi volt a szépségrituáléd?

  • Megmosdottam és fogat mostam.

2. Napközben frissíted valahogy az arcod?

  • Nem.

3. Miből áll az esti szépségrituáléd?

  • A kezemet szoktam bekenni kézkenőcssel.

4. Jársz kozmetikába? Milyen sűrűn és milyen kezelést veszel igénybe? Luxuskezelésekre jársz?

  • Nem járok.

5. Mikor vetted először észre, hogy múlnak az évek és valamit tenni kell a bőrödért, az alakodért? Megviselt?

  • A harmadik terhesség után testsúly problémám volt. A nehézkes, lassú mozgásom viselt meg.

6. Miként változott ekkor a szépségápolásod?

  • Megváltoztattam az étrendemet, több gyümölcsöt, zöldséget és vizet kezdtem fogyasztani. Rendszeresen tornáztam.

7. Milyen krémeket használsz? Hogyan találtál rá? Milyen sűrűn váltasz termékcsaládot?

  • Avon termékeket használok.

8. Készítesz házilag maszkot vagy krémet?

  • Nem.

9. Sokat sminkelsz? Lemosod este?

  • Nem sminkelek.

10. Mikor érzed magad szépnek?

  • Amikor a lelkem is rendben van.

11. Mit teszel meg a testedért? Változott az alakod? Mennyit sportolsz?

  • Hetente kétszer edzem 1 órát edzőteremben. Nagyon változatosak és intenzívek az edzések - kardió gyakorlatok, plank, aerobik, fekvőtámasz. (Itt tanultam meg, hogy a fekvőtámaszból sokféle van: spártai, molnárka, széles, stb.) Minden hónap elején bizonyos gyakorlatokból felméri az edző, mennyit fejlődtünk. Két és fél éve járok és még mindig alig várom az edzést! Az alakom változott a sportnak köszönhetően - lefogytam és sokat javult a közérzetem.

12. Testápolót, testradírt használsz?

  • Csak nyáron használok testápolót, hidratálót a kiszáradt bőrre.

13. Masszőrhöz szoktál járni?

  • Nem.

14. Hajadat hogyan ápolod - esetleg van valami házi praktikád? Milyen sűrűn jársz fodrászhoz?

  • Nincs házi praktikám. Évente kétszer járok fodrászhoz.

15. Negyven felett változott a ruhatárad?

  • Igen. Inkább nadrágot hordok, sportosabban öltözködöm.

16. Táplálkozásban milyen elvet követsz?

  • Naponta többször keveset. Igyekszem kevesebb hústerméket, valamint kevesebb tésztafélét fogyasztani. Viszont megnöveltem a folyadékbevitelem (napi 2 liter), mert régen sajnos kevés folyadékot fogyasztottam.

17. Mi a véleményed a szépészeti beavatkozákról?

  • Becsüljük meg azt, amint van - így a testünket is. Ne nyúljunk hozzá!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése