2017. október 16., hétfő

Mónika, 43





1. Ma reggel mi volt a szépségrituáléd?

  • Mosakodás, reggeli arcápoló krém (Garnier nappali krém), kevés smink.

2. Napközben frissíted valahogy az arcod?

  • Nem szoktam.

3. Miből áll az esti szépségrituáléd?

  • Sminklemosás, éjszakai arcápoló krém (Garnier) vagy argán olaj. Heti egyszer-kétszer fürdéskor arcradírt használok. 

4. Jársz kozmetikába? Milyen sűrűn és milyen kezelést veszel igénybe? Luxuskezelésekre jársz?

  • Igen járok, de nem túl sűrűn - évi kétszer vagy háromszor. Arctisztításra és szemöldökszedésre járok. Luxuskezelésen még sohasem voltam.

5. Mikor vetted először észre, hogy múlnak az évek és valamit tenni kell a bőrödért, az alakodért? Megviselt?

  • Kb. 3-4 éve, 40 évesen tűnt fel, hogy a bőröm már nem olyan feszes, rugalmas. Megjelentek a ráncok az arcomon. Természetesen rosszul esett a felismerés. Szembenézni azzal, hogy az ember öregszik, nem jó érzés.

6. Miként változott ekkor a szépségápolásod?

  • Elkezdtem használni feszesítő krémeket, és időnként szemránckrémet.

7. Milyen krémeket használsz? Hogyan találtál rá? Milyen sűrűn váltasz termékcsaládot?

  • Szeretem a Garnier termékeket. Teafaolajos termékeket pattanásra. Ilcsi ichtiolos korrektort - ezt a kozmetikus ajánlotta. Nem szoktam váltogatni őket.

8. Készítesz házilag maszkot vagy krémet?

  • Régen egyszerűbb pakolásokat csináltam, de már régóta nem.

9. Sokat sminkelsz? Lemosod este?

  • Kevés sminket használok - szemceruza, szemspirál, pici púder. Este mindig lemosom.

10. Mikor érzed magad szépnek?

  • ha kipihent, egészséges és boldog vagyok.

11. Mit teszel meg a testedért? Változott az alakod? Mennyit sportolsz?

  • Próbálok mozogni, sportolni minél többet. - ha lehet, friss levegőn. Heti egyszer pilatesre járok, de ha jó az idő, sokat biciklizek, kirándulok, vagy csak elmegyek egy nagyot sétálni hétvégén.

12. Testápolót, testradírt használsz?

  • Most Avon testápolót használok, testradírnak pedig a Rossmann egy saját márkáját.

13. Masszőrhöz szoktál járni?

  • Nem.

14. Hajadat hogyan ápolod - esetleg van valami házi praktikád? Milyen sűrűn jársz fodrászhoz?

  • Nincs különleges praktikám. sajnos gyakran zsírosodik, erre már sokmindent kipróbáltam (gyógynövényes lemosást, teafaolajos termékeket, stb.), de nem igazán használtak. Fodrászhoz 5, max. 6 hetente járok.

15. Negyven felett változott a ruhatárad?

  • Nem változott szerintem, szinte ugyanolyanokat hordok, mint 40 előtt.

16. Táplálkozásban milyen elvet követsz?

  • Mindent eszek, mértékkel.

17. Mi a véleményed a szépészeti beavatkozákról?

  • Nem voltam még semmi ilyesmi beavatkozáson. Azt gondolom, hogy ha valakinek gátlásokat, rossz közérzetet, önbizalomhiányt okoz, akkor menjen csináltassa meg az arcát, a mellét, stb. Csak ne essen át a ló másik oldalára, ne műttesse 5 számmal nagyobbra a mellét, ne botoxoltassa szét az arcát. Kicsi, szinte alig észrevehető beavatkozásokat nem ellenzek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése