2017. május 23., kedd

Teszteltem: epermaszk




A hétvégén ismét kísérletezős kedvemben voltam és mivel volt itthon még egy kis eper, félretettem két szemet és készítettem egy isteni illatú (majdnem megettem), tényleg durván feszesítő arcmaszkot. Azt elárulom, hogy mindenemet lecsepegtettem, epres voltam tetőtől talpig, de megérte! A rólam készült fotó ismételten gáz, de csak mint szemléltető ábra van jelen...

Hozzávalók:
2 szem érett eper
1 kiskanál natúr joghurt
1 kiskanál méz (nekem akác van itthon)
1 kiskanál kókuszzsír
1-2 csepp friss citromlé



Az epret nagyon alaposan szétnyomkodjuk villával, de akár össze is turmixolhatjuk, majd az egészet összekeverjük. Elég folyékony lett az állaga, de sajnáltam leszűrni az eper levét, így több turnusban is felvittem a keveréket az arc-nyak részre - felkentem egy réteget, majd két-három perc múlva egy újabbat, megint 2-3 perc, stb. Kb 15 percig volt türelmem így feküdni, mert mehetnékem volt feltakarítani a disznóólat, amit magam körül hagytam :)
Mindenképpen tegyünk a fejünk alá, és a dekoltázsunkra is színes, vagy régi törölközőt és utána kezdjük el a maszk felvitelét :)

Mitől jók a maszk hozzávalói?
Méz - hidratál, táplál
Eper - hidratál, halványít, enyhén hámlaszt
joghurt - hidratáló, nyugtató
citrom - pórus összehúzó, frissítő, halványító
kókuszolaj - hidratál, antioxidáns hatású

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése