2016. október 20., csütörtök

Skeyndor Corrective ránctalanító arckezelés




Évekkel ezelőtt teszteltem magamon ezt a termékcsaládot, meseszép lett tőle a bőröm, de nekem akkorra már meg volt egy másik termék, amit a kozmetikámban használtam, így csak kipróbáltam a Skeyndort.
Most ősszel a Marie Claire Beauty-ban rábukkantam a Kipróbáltuk című rovatra, amelyben a szerkesztőség tagjai mind-mind kipróbáltak különböző kezeléseket, különböző termékekkel és értékelték őket, beszámoltak a kezelések folyamatáról, illetve hogyan hatottak azok a bőrükre.
A divat részleg egyik illetékese egy Skeyndor Corrective kezelésen vett részt, s amint elolvastam a cikket, tudtam, hogy nekem a Skeyndornál a helyem és el kell végeznem a tanfolyamaikat!
Így is tettem! Először kipróbálhattam a kezelést, hogy érezzem a saját bőrömön. Egy nagyon nagyon kellemes, relaxálós, nagyon hatékony masszázsos, 90 perces kezelésben részesültem, már maga a letisztítás után is hihetetlenül sima és kellemes tapintású lett a bőröm, de az azután következő izomlazító peptid complex szérum, a hyaluron koncentrátum érezhetően feltöltötte a bőrt, a masszázs teljesen ellazított és végül a mikronizált gyöngypor-regeneráló maszk feltette a pontot az i-re...
 A végeredmény nagyon látványos volt, úgyhogy azonnal fel is íratkoztam a tanfolyamaikra :)


A cég ezt írja a Corrective termékcsaládról: "A plasztikai sebészet alternatívájaként megalkotott új csomag. A legelismertebb orvosi-esztétikai eljárások által inspirált termékeket tudományos módon fejlesztettük ki és hatékony eredményeket értünk el velük a mimikai ráncok csökkentését illetően.
3 éves kutatómunka, több, mint 25 féle összetevő tesztelése és 200 féle  hatóanyag kombináció megvizsgálása után a Skeyndor laboratórium megalkotta a Corrective termékcsaládot, amelynek termékei eltüntetik a mélyebb ráncokat, megfiatalítják az arckifejezést és visszaadják a bőr feszességét. Valós és hatékony alternatívája a plasztikai arcfeszesítésnek.
A világszerte alkalmazott orvosi-esztétikai kezelések által inspirált, újonnan megalkotott Corrective kozmetikai termékek csökkentik az izomfeszülést, növelik a bőr volumenét és feltöltik a mély ráncokat. Fokozzák a sejtek újraépülését, stimulálják a bőrszövet megújulását, ezáltal megfiatalítják az arcbőrt."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése