2016. szeptember 16., péntek

Én, 41




1. Ma reggel mi volt a szépségrituáléd?
Mosdás után kókuszolajjal átmostam az arcom, hagytam állni rajta kb. fél órát, amíg a reggelit készítettem  családnak, lemostam, tonikoztam és végül hidratálót tettem fel.

2. Napközben frissíted valahogy az arcod?
Ha van rá mód, igen. Ha egész nap úton vagyok, akkor viszek nedves törlőkendőt (legtöbbször popsitörlőről van szó) is és krémet is magammal. Bármelyik mosdóban rendbe tehetjük magunkat. Van, aki sminket igazít és van, aki krémet ken :):):)

3. Miből áll az esti szépségápolásod?
Ha nem radírozom az arcom - heti kétszer szoktam, akkor kókuszolaj, tonik, szérum és valami testesebb ránctalanító krém. Amennyiben kedvem van hozzá, a krémet hosszan masszírozva viszem fel.

4. Jársz kozmetikába? Milyen sűrűn és milyen kezelést veszel igénybe? Luxuskezelésekre jársz?
Kozmetikus vagyok, szinte mindent meg tudok magamnak csinálni, kivéve az arctisztítást és a pihentető masszázst. Tisztításra fél évente járok, masszázsra... hát... szoktam próbálkozni a saját arc masszázzsal :)

5. Mikor vetted először észre, hogy múlnak az évek és valamit tenni kell a bőrödért, az alakodért? Megviselt?
Kb. 35 éves koromban. Eleve lelkileg nehéz időszakon mentem keresztül és valahogy nagyon öregnek, megviseltnek láttam magam. Sokat néztem magam a tükörben és nem tetszett, amit láttam.

6. Miként változott ekkor a szépségápolásod?
Éppen akkor kezdtem a kozmetikus iskolát, úgyhogy minden új ismeretet magamba szívtam és alkalmaztam magamon, nagyon jót tett a heti többszöri masszázs, amit egymáson gyakoroltunk a többi kozmetikus tanulóval. Onnantól kezdve nagyon komolyan vettem a bőrápolást.

7. Milyen krémeket használsz? Hogyan találtál rá? Milyen sűrűn váltasz termékcsaládot?
Azokat a krémeket használom, amivel a kozmetikámban dolgozom. Nagyon sok féle terméket kipróbáltam  magamon, tesztelgettem, mire megtaláltam az ideálisat. Termékcsaládon belül cserélgetem a krémeket, nem szeretem keverni a különböző termékcsaládokat. Nem minden esetben reagál jól egymásra két különböző márkájú termék.

8. Készítesz házilag maszkot vagy krémet?
Mindig, amikor látok egy tutinak kikiáltott házi arcfiatalító receptet, megfogadom, hogy elkészítem, de eddig valahogy mindig elmaradt. Most tervezem őket kipróbálni ténylegesen, hogy a blogon beszámolhassak a hatásukról.

9. Sokat sminkelsz?
Mondhatnám, hogy szinte nem. BB krém, szempillaspirál és szemceruza. Ha eszembe jut, akkor szájfény is.

10. Mikor érzed magad szépnek?
Olyankor, amikor a testem is feszesnek, edzettnek érzem, lelkileg helyén vagyok és tudom, hogy mindent megtettem, amit lehet az arcbőrömért is. Ha még csinosan fel is öltözöm, akkor ragyogok. :):):):)
11. Mit teszel meg a testedért? Változott az alakod? Mennyit sportolsz? 
Naponta sportolok valamit itthon - legyen az torna súlyzókkal vagy anélkül, sétálok emelkedőn, ellipszis tréneren edzem vagy biciklizem. Max. heti egyszer hagyom ki a sportot, de akkor meg iszonyatos lelkiismeretfurdalás gyötör - még akkor is, ha tudom, hogy nem kellene...

12. Testápolót, testradírt használsz?
Igen, de sajnos a testemet nem olyan rendszeresen radírozom, mint az arcom. Este már sokszor fáradtnak és álmosnak érzem magam ahhoz, hogy még azt is végigcsináljam :)

13. Masszőrhöz szoktál járni?
Járnék én, heti kétszer is, de egyrészt időben nehéz összehozni, másrészt azt a pénzt szívesebben költöm arckrémre. :)

14. Hajadat hogyan ápolod - esetleg van valami házi praktikád? Milyen sűrűn jársz fodrászhoz? 
5-6 hetente vágatok az aljából egy kicsit. Nem festetem. Mindig elhatározom, hogy ricinusolajjal és kókuszolajjal nagyon rendszeresen fogom ápolni és szedek majd rá extra vitamint, de nemigen alakul így...

15. Negyven felett változott a ruhatárad?
Talán csak annyiban, hogy most már nem járok folyton tréningruhában.

16. Táplálkozásban milyen elvet követsz?
Majdnem paleo étrendet... Nem fogyasztok gabonaféléket, kukoricát, tejterméket, feldolgozott élelmiszert, viszont a barna rizst két hónapja visszacsempésztem az étrendembe. Elmondhatatlanul elkezdett hiányozni a rizs... és ennek a csábításnak engedtem. Rengeteg gyümölcsöt eszek, sok salátát. Gyengém a tepertő...

17. Mi a véleményed a szépészeti beavatkozásokról?
Támogatom, amíg esztétikus, amíg valakinek megmaradnak a saját jellegzetes vonásai. Csak sajnos elég sok félresikerült műtétet látni, ami megijeszt - nincs garancia arra, kinek hogyan sikerül, ráadásul nagyon drága is...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése