2016. szeptember 28., szerda

Antónia, 46





1. Ma reggel mi volt a szépségrituáléd?

  • Minden nap felkelés után jéghideg vízzel több percig mosom, szinte lefagyasztom az arcom. Egyébként jó arra is, hogy felébredjünk tőle. Azután 3-4 dl langyos vízbe belefacsarok fél citrom levét és megiszom. Ez az emésztést segíti. Majd felteszek egy gyors sminket és indulok.

2. Napközben frissíted valahogy az arcod?

  • Nem szoktam napközben frissíteni az arcom, valójában nem is lenne rá alkalmam vagy időm.

3. Miből áll az esti szépségrituáléd?

  • Este lemosom a sminket, alaposan megmosom az arcom szappanos vízzel, majd felteszek az arcomra egy esti krémet, amelyet vízzel belemasszírozok a bőrbe.

4. Jársz kozmetikába? Milyen sűrűn és milyen kezelést veszel igénybe? Luxuskezelésekre jársz?

  • Sajnos ritkán járok kozmetikába, inkább kéthavonta, akkor a tisztítás mellett a masszírozás esik nagyon jól. 

5. Mikor vetted először észre, hogy múlnak az évek és valamit tenni kell a bőrödért, az alakodért? Megviselt?

  • Talán 40 éves korom körül, egyik reggel, amikor belenéztem a tükörbe láttam a szemem körül a kis nevetőráncaimat, amelyekre nagyon büszke vagyok, mert azt jelzik, hogy sokszor vagyok jókedvű. Nem viselt meg, mert azt gondolom, hogy az arcunkon viseljük az életünk legfontosabb pillanatait.

6. Miként változott ekkor a szépségápolásod?

  • Annyiban változtattam a szépségápolásomon, hogy addig alig használtam krémet az arcomra, mert zsíros típusú a bőröm. Most már reggel és este is használok a bőrtípusomhoz illő krémet.

7. Milyen krémeket használsz? Hogyan találtál rá? Milyen sűrűn váltasz termékcsaládot?

  • Nagyon szeretem a Clinique termékeket. Ezeket használom. Általában hűséges vagyok a bevált termékkel, ugyanazt a parfümöt használom kb. 16 éve.

8. Készítesz házilag maszkot vagy krémet?

  • Szoktam uborkás-joghurtos és holt tengeri pakolást felrakni, de nem rendszeresen.

9. Sokat sminkelsz? Lemosod este?

  • Mivel olyan a munkám, hogy sokat kell szerepelnem, és nyilvánosan előadást vagy perbeszédet tartanom, ezért minden nap sminkelek. Este, vagy amikor hazaérek, természetesen alaposan lemosom.

10. Mikor érzed magad szépnek?

  • Akkor érzem magam szépnek, ha szeretve vagyok és harmónia van az életemben, akkor minden smink ellenére sugárzom. De szeretek alkalomra kicsit rendhagyóbb vagy meghökkentőbb sminket, illetve ruhát felvenni és bezsebelni az elismerő tekinteteket.

11. Mit teszel meg a testedért? Változott az alakod? Mennyit sportolsz?

  • Sajnos kerekebb lettem a lánykori sovány alkatomhoz képest. Sportolásra kevesebb időm jut, de hetente 1-2 alkalommal zumbára járok, nyáron és jó időben pedig futni szoktam, de nagyon szeretek kirándulni a szabadban, erdőben.

12. Testápolót, testradírt használsz?

  • Testápolót minden nap használok, mert száraz a bőröm.

13. Masszőrhöz szoktál járni?

  • Talpmasszázsra járok heti rendszerességgel.

14. Hajadat hogyan ápolod - esetleg van valami házi praktikád? Milyen sűrűn jársz fodrászhoz?

  • Szerencsére természetes göndör hajammal nem sok teendőm van. Én vagyok a nők által irigyelt "csak megmosom és már megyek" típusú nő. Bálba vagy rendezvényre készülve sem szoktam fodrászhoz menni. Mivel azonban már őszülök, ezért festetek 5-6 hetente. Minden mosásnál teszek rá hajbalzsamot, és mivel száraz a hajam, ezért hajvégápoló olajat is használok.

15. Negyven felett változott a ruhatárad?

  • A ruhatáram nem is 40 felett változott, hanem inkább azért, mert a munkám miatt vannak olyan események, ahol kiskosztümben vagy térdig érő szoknyában elegánsan illik megjelenni. Sokszor saját tervezésű ruhában járok, így mindig az aktuális alakomhoz illő öltözetet sikerül viselnem.

16. Táplálkozásban milyen elvet követsz?

  • Táplálkozásban az az elvem, hogy amit megkívánsz, azt edd meg, persze azért mértékkel. Minden nap főzök a családnak, így az éppen aktuális zöldség és gyümölcs választékból kerül az asztalra. Mivel 2 fiam és a férjem nagyon szereti a húsételeket, így sokszor kerül hús a heti menübe, de a köretet próbálom inkább variálni egészségesebb zöldséggel vagy salátával. Nagyon szeretem a tenger gyümölcseit és a halételeket is! Az éppen aktuális újdonságokat figyelem, pl. rendszeresen készítek zabkását vagy chia pudingot.

17. Mi a véleményed a szépészeti beavatkozákról?

  • A természetesség híve vagyok! Idegenkedem a szépészeti beavatkozásoktól!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése